I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2009-03-20 11:02:06 i Vardag

Idag blir det mest bara jobb för mig. Jobbar 9.30-18 på fritids. Sen har jag träning för Anders Eriksson (ska bli huuuur kul som helst :D !) mellan 20-21. Sen jobbar jag 22-9 på nya jobbet som personlig assistent. Ska bli kul, men är mer nervös än jag vågar erkänna för mig själv :P

Sen blir det nog bio på lördag, en shoppaholics bekännelser ;D Kanske får jag några tips på hur jag kan motstå att köpa allt snyggt jag ser? Eller så blir jag bara sjukt shoppingsugen av den, haha! Tur månaden snart är slut så det trillar in en ny lön på kontot. Jag får inte göra av med alla mina sparpengar som ska gå till min blivande sprillans nya egna superbra bärbara dator :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela