I startblocket till livet

En duktig dag :)

Publicerad 2009-03-24 22:58:56 i Vardag

Idag har jag promenerat en sväng med Jocke runt i Vännäs, och ridit Mindy och hopptränat Lorden. Mindy var jättekul :) Annorlunda och klurig att få till ridningen på men så är hon och Lorden är inte lika någonstans. Hans hoppträning gick hyggligt bra, lite flummigt kändes det, eller vet inget bra ord för känslan. Det gick som bra, men kändes skumt ibland. Nu taggar jag blåbärshoppningen! Går den bra blir det SURF :) Jobbet gick riktigt bra också idag. Hela dagen har varit fullproppad med saker och rubbet har blivit lyckat.

Jag har dessutom sökt till universitet idag. Det finns ett program jag inet kunde låta bli att söka även fast jag vet att jag inte kommer in. Så det blir nog mitt andrahandsval, men det blir jag nöjd med också :) Skönt att ha det gjort! På lördag är det högskoleprov, jippi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela