I startblocket till livet

Torsdag

Publicerad 2009-06-18 22:23:28 i Vardag

Idag har vardagsrummet blivit färdigtapetserat! :) Känns riktigt bra för nu blir det ett break tills badrummet är klart innan vi drar igång med hallen. Det blev så fint så. Ska ta och måla lister och elementrören någon dag bara. Sen så!
Lorden har fått framskon påslagen igen också. Typiskt att den åker av efter bara två dagar.. Han är rätt öm i hoven nu, men det försvinner på några dagar så jag är inte orolig för de. Men trist för jag hade taggat att få rida ut idag och det va jätteskönt väder. Men åkte och fiskade istället. Fast blev inte så länge för jag va smidig och kastade så linan gick av och draget flög iväg. Smått paff men kan ju inte förvänta mig så mkt av ett gammalt spö från källaren. De vi brukar använda är ju i stugan så... Satt i solen och njöt istället. Det värmde riktigt gott! Kände verkligen lugnet ute, det plaskade lite i ån och löven prasslade, fast va helt vindstilla där jag satt. Knappt nå mygg och helt tyst i övrigt. Så skulle man ha det oftare! Med andra ord; jag skulle vilja vara i sommarstugan mera. Dricka te vid vattnet, sola, bada, fiska....

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-19 18:26:06

Men nice.. Det børjar alltså bli klart!

Haha element ær juh inte det roligaste att måla.. usch usch :-P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-06-20 18:54:51

Jag kommer att njuta av att måla element! Bara jag slipper spackla och slipa och tepetsera mer ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela