I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-06-02 23:46:06 i Vardag

Hade hoppträning ikväll. Gick väldigt bra, tur det också för idag hade Kicki med kamera och filmade! Haha kanske just därför Lorden skärpte sig (eller jag snarare) och allt gick väldigt bra. Ibland kändes det till och med så nära perfekt som går, sådär när allt stämmer och det känns toppen. Nu är jag taggad på mer, ville aldrig det skulle ta slut.. Tihi!  Kom hem lagom till att hinna se Sex and the city. Har som fastnat för det sen jag fick nya jobbet och börjat jobba nätter. Aldrig gett det en chans förut men dom är obeskrivbara. Eller det är dom inte alls men jag är alldeles för trött för att orka komma på någon bra beskrivning. Men underhållande är ett bra ord, och oseriöst, och överdrivet, fast inte over the top. Men nu måste jag sova... Jobb imorron igen. Håller tummarna för att de ändrar till bättre väder i Strömsholm i helgen! Vill vill vill vill! :D Snackat lite med Jorunn nu, saknar henne redan. Men dom hade det bra på Malta och hon är värd det, missunnar henne inte semestern. Jag vill också resa bort, långt bort, till ett land med ett annat språk och ett varmare klimat. Med vackra vyer och mycket roligt att hitta på. Har ett antal ställen jag skulle vilja resa till. Ärligt så skulle jag vilja resa över hela världen, nästan varenda land har någonting jag skulle vilja uppleva. Men det som lockar mest just nu är:
* Roadtrip runt i England, Skottland och Irland
* Australien eller Nya Zeeland
* USA
* Ryssland & Kina, eller snarare den transsibiriska järnvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela