I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-06-30 14:59:18 i Vardag

Har precis läst ryttarmeddelandet och startlistorna inför helgen och jag kunde omöjligt ha varit mer taggad! Ska bli jättekul! Red ut igårkväll och det började lita knaggligt med en tittig häst. Men när jag kommit ut på nå ängar och kunde rida mer ordentligt så blev han mycket mer koncentrerad. Tog bara en kort stund innan han va jätterolig att rida. Vi hoppade mängder av diken och han skulle nog passa riktigt bra som fälttävlanshäst med lite träning ;D Hopptränade för Carro tidigare idag då jag jobbar ikväll när min vanliga träning är. Hoppade en bana på 110-120cm och det kändes riktigt bra. Och nu menar jag riktigt bra!

En liten uppgradering om lägenheten är att jag har flyttat in min säng (så ja Jorunn, den är flyttad nu ;) haha) och en tvbänk. Fast jag sover fortf hemma i gästrummet. Undrar hur lång tid det tar innan mitt "hemma" är lägenheten.. Och badrummet håller på att få ett golv. Och jag har gardiner i alla rum och satte upp rullgardinen idag. Inte länge kvar nu! :D

Ikväll är det mitt favoritsommartvprogram: Morden i Midsomer :D Har alltid sett det om somrarna. Oftast ute i sommarstugan. Somrigt värre! Trist att det bara är 4 avsnitt i år, kan inte komma ihåg om det alltid är så få..?
 

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-30 16:25:52

nice, snart ær jag hemma & kan se hur det ser ut :-D



haha ivkæll ær det tv-kvæll hær, først allsång på skansen (& alla måste tydligen sjunga med som ska vara i rummet..) sedan midsomer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela