I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-06-21 15:06:13 i Vardag

Idag känns verkligen som en ledig dag. Sov till 11 även fast jag inte va uppe så sent igår. Men låg kanske lite på minus i sömn.. Skönt var det iaf att sova ut! Sen åt jag flingor och mjölk till frukost, special k red berries är verkligen somrigt och jättegott! :D Perfekt varma dagar när man är hungrig och vet att man borde äta men ändå inte är sugen på något. Sen lånade jag mammas cykel (den är bättre än min) och cyklade till stallet och mockade och gick ut med vatten i hagen. Sen cyklade jag vidare till Carro i Brån, va inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Vi solade, pratade, åt våfflor med jordgubbar och grädde och solade lite mer. Riktigt härligt, så skulle alla dagar vara! Sen cyklade jag hem igen. 22minuter! Booyah! Nu ska jag ut i solen igen och läsa Snäcksamlarna (Rosamunde Pilcher). Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela