I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-06-28 20:30:03 i Vardag

Blev en tidig morgon för jag skulle rida dressyr för Elin. Kändes rätt illa i början men sen i slutet lossnade det. Kände verkligen bakbenen! Sen när Lorden va ute i hagen avsvampad och glad (fick busa med Calle idag!) så va jag helt slut. Det var verkligen som att luften gick ur mig. Har vilat resten av dagen, vill verkligen bli frisk snabbt. Är less och har bara varit förkyld i 2 dagar än.. Va för varmt för att sola någon längre stund så har förflyttat mig mellan soffan och solstolen hela dagen. Gick en kort promenad till lägenheten, satte upp gardiner. Imorgon ska vi börja flytta möbler! :D

Slut på reklam. Bones nu!

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-29 19:21:33

men nice! ær sængen flyttad æn?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela