I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-06-03 20:58:35 i Vardag

Har varit jätteduktiga ikväll i stallet! Vi har byggt sommarhagar så de fick gå på gräs nu en stund på kvällen - riktigt omtyckt. Lorden hade nog busat jättemycket om han hade gått med någon busigare än Linda, hon fattar inte riktigt vad han håller på med :P Så snart är dom nog vana nog att gå hela dagarna där. Och på lördag kommer nyhästen, blir spännande att se! Vi flyttade även Lordens krubba idag för att få det smidigare "möblerat" i boxen och jag passade på att skura lite väggar.

Jag och mamma va förbi på Boströms tidigare idag och hämtade alla mina tapeter och även badrumsgolvet som vi beställde imorse hade hunnit komma! :) Åsså köpte vi lim, färg och spackel. Nu är det bara att sätta igång! Känns som att det kommer gå hyffsat fort ändå.. Kan knappt vänta innan jag får flytta in på riktigt! Det kommer bli grymt bra, det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela