I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-06-10 19:45:10 i Vardag

Grattis alla som tog studenten idag :) Jag och Carro va upp på lilja och sa grattis åt Sanna och såg många glada studentmössor. Känns som det var mer än ett år sen jag själv gick ut gymnasiet. Hela livet såg så annorlunda ut då, det var inte dåligt, jag va lycklig, men jag tycker ändå att det är bättre nu. Jag har börjat hitta mig själv (vilken kliché.. suck) och känner på mig att sommaren blir underbar! Fast inte hört någonting från universitetet än men nu kan det omöjligt va länge kvar innan första antagningsbeskedet! :D

Badade och smorde in Lordens hovar idag. Han va så duktig så! Trodde det skulle bli livat men han välte bara ut en hink en gång, sen stod han lugnt tills jag va klar med alla fyra hovar och en ordentlig rykt! Det såg så kul ut så jag tog en bild, haha, fast just när jag skulle fota gick det förbi en stor grupp barn, men han lyfte bara på huvudet, hinkarna fick stå kvar!

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-11 14:21:44

hehe, söt häst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela