I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-06-01 17:54:30 i Vardag

Har varit hurtig och tagit en långpromenad idag med Lorden och Carro och Joppe. Vi va ute i 1h och 20min, riktigt duktigt! Blev lagom åt mig och Lorden också med något långt och lugnt efter helgen. Jag har också varit duktig och precis fixat boende till helgens strömsholmsresa, så det blir av! Ska bli galet kul med en roadtrip :) Har inte fattat det än... måste ju packa! och hitta något vi kan roa oss med i bilen. En talbok kanske, eller två? 8h försvinner inte så lätt.. Fast blir ju bara 4h var att köra, det låter inte lika farligt. Men det blir helt klart en lååång resa... Men nu blev jag ruggigt taggad! :D

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-06-02 15:09:42

8h timmar är väl inget ;) jag ska bara sitta 16h på tåget... bra med dig annars?



användarnamn: elin

lösenord: danilo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela