I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-06-22 15:57:58 i Vardag

Packat färdigt idag inför min lillresa söderut. 7.20 går bussen imorron. Kommer hem någon gång på torsdagkväll. Tror det blir riktigt kul :) Kommer inte kunna uppdatera bloggen under dessa dagar men den måste ju också få vila någon gång! Haha.

Nu ska jag och mina 24 myggbett laga middag. Sen ska jag rida. Blir dressyrträning för Elin ikväll! :) Va rätt länge sen jag red dressyr nu. Inte sen jag tränade för Camilla sist. Jisses jag måste ta mig i kragen med det där. Kanske måste lägga fram en bom också, så jag kan kalla det för markarbete så jag inte blir mobbad av Carro ;P

När tankarna skenar iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela