I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2009-06-20 18:52:25 i Vardag

Har kännt mig väldigt pigg idag med tanke på allt midsommarfirande. Vi girls åkte till Nils runt halv fem och så småningom fick vi igång grillarna. Men då hade jag typ blivit överhungrig så blev mätt på en gång, men gott var det med grillspett! Kände mig riktigt duktig när jag stod hemma och skar och marinerade kött och grönsaker. Kanske klarar jag av att bo själv ändå, även om jag tror det blir mycket pasta. Men iaf.. Va rätt mkt folk där och alla hade trevligt. Sen blev det ett infall att vi skulle bada badtunna/jacuzzi eller va det nu var så då gick alla till Johan och snacka om att det va skönt att bara sitta där i varmvattnet :) Min midsommar får 5 av 5 toastar.... kanonbra!

Tog en tupplur när jag kommit hem, sen åkte jag till stallet och va upp på malmen och hoppade med Erika och Kicki. Är så sjukt glad över att jag får haka på dom :) Verkligen kanonbra! Tur med vädret hade vi också. Sen när jag kom hem blev jag lat och beställde en pizza till middag. Riktigt god va den med oxfilé, kantareller, soltorkade tomater och vitlökssås. Har typ förstått nu att det finns fler goda pizzor förutom kebabpizza och det tog bara 20år. Haha

Lägenhetsrenoveringen går frammåt. Här får ni en till tjyvtittsbild! ;)

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-22 16:24:17

nice att midsommar vart lyckat :-)

Danska midsommar ær imorgon så blir væll lite firande då med!



(lgh ser nice ut) :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela