I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2009-06-26 11:34:27 i Vardag

Det var verkligen jättehärligt och jättefint utanför Östersund. Resan ner med buss gick rätt bra, aldrig varit i Dorotea förut. Kan väl inte säga att jag varit där nu heller men nu har jag iaf åkt igenom! Hade lite ledig tid i Östersund när jag kommit fram så passade på att fråga 100 frågor på The phone house om mobila bredband. Måste ju ha nå eget nu när jag drar till egna lägenheten! :D Nu har jag iaf köpt ett från Telia. 3 verkade lockande men har hellre en jämnare hastighet än en som kan vara högre men är ostabilare. Den här duger då utmärkt åt mig :)

Va till Spöland igårkväll när jag kommit hem. Vi bastade på flotten och blev två dopp i älven för mig också. Första gången i år som jag badar! Tror Per sa att det va 17grader eller nå sånt. Kallt va det iaf. Kom på det i luften precis innan jag doppade mig första gången - det va inte älven vi hade pratat om i bilen som va 21 grader varm. Men så farligt var det inte när det fanns en bastu 2m bort ;D När alla hade duschat sen så såg vi Powder Blue. Den va väl bra, men creepy. Eddie Redmayne va mest skum. Han hette dessutom Qwerty Doolittle i filmen, hahah känns jätteskumt att skriva! Qwerty Qwerty. HUR kommer man på det namnet? Men iaf.. Gillar honom som skådespelade. Fast kan inte direkt säga om jag tycker han är bra, har ju bara sett honom i en film.

Nu ska jag börja stöka igenom mina flyttlådor. Dom som står i mitt gamla rum och som jag totalt glömt bort vad som är i :P Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela