I startblocket till livet

Bildbomb från helgen i Strömsholm!

Publicerad 2009-06-08 18:32:33 i Vardag

Vi kom iväg tidigt i fredags som vi tänkt och hann fram i ganska god tid till fälttävlanens terrängprov. Det va läskigt spännande att se, höll andan ganska många gånger kan jag lova. De hände lite småolyckor ibland även om de flesta klarade sig. Men ingen skadades allvarligt som tur var :) Här får ni se några bilder jag tog med mobilen.

               

Vi kollade ungefär på totalt 2 ekipage i dressyr också, kändes nödvändigt även om varken jag eller Carro är särskilt intresserade. Blev iaf en bild.



Sen var det några ponnyklasser också. Bl.a. lagSM, som jag inte vet vem som vann, vi såg bara första omgången.. Men iaf, några bilder.

        

Det var en jättesnygg bana som hopptävlingarna höll till på precis bakom slottet. Det här va faktiskt enda bilden som jag tog på själva Strömsholm, annars blev de bara tävlingsbilder. Men jag kan lova ändå att de va riktigt snyggt och stilrent överallt!



Och jag och Carro köpte den bästa middagen vi kunde hitta på Hemköp. De blev pannkaka med sprutgrädde och sprutsylt.Haha. Lätt och enkelt för en utsvulten mage!



Sen såg vi många storhästhoppningar också. Allt från 120 (fälttävlans hopprov) till 155 (stora finalen). Många namn och hästar man kände igen. Många fina hästar och några godkända hingstar man kunde koppla till hästar här hemma.

           

Lite kaninhoppning såg vi också ^^

           

Och lite pengar blev också spenderade. Mest nöjd med ridstövlarna och Kyrabyxorna :)

  

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-06-09 20:59:05

Var dom lika goda som de på dansskolan du brukade köpa av mig? ;-)



Jag vill se utvecklingen av din lgh här!! Kommer juh först hem om en månad & kan granska själv :-P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-06-10 19:49:19

Haha nej du jag tänker inte avslöja lägenheten innan den är färdig :P



Nej dom va inte alls lika goda! Men goda nog ändå efter en heldag i regn :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela