I startblocket till livet

Torsdag

Publicerad 2009-07-09 23:42:42 i Vardag

Åkte med Erika till Pegasus idag och hade stenkoll på att jag inte skulle handla upp nå pengar. Men körde ändå hem därifrån med ett par nya leggings (shortchaps) som sitter som ett smäck och ny flugspray som vann testet i Häst & Ryttare. Så nu har jag höga förväntningar :P Ridturen blev som den blev.. Alltid lika roligt att rida när det blåser storm?!

Sitter och ser Animal Cops nu. Egentligen inget bra program för mig, jag vill bara adoptera alla djuren. Borsta dom, leka med dom och inte minst ge dom mat! Va nyss ett litet sto som dom va tvungna att avliva pga vanvård. Hon var utmärglad till den grad att hon hade svårt att orka hålla sig stående. Fast roligt att se alla djuren som får bättre hem :)

Imorgon börjar Vännäsdagarna! Jag taggar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela