I startblocket till livet

Torsdag

Publicerad 2009-07-16 23:30:26 i Vardag

Varit väldigt trött (fast ändå piggare än jag befarade) idag. Haha, men jag får skylla mig själv som gick med på att va chaffis igår. Körde in och lämnade av folket på TC, sen körde jag till Seb och var där hela kvällen. Riktigt kul fast hade nå skumma diskussioner om universumet ett tag. Provade att ligga på spikmattan och jisses va det gjorde ont i början. Fast efter 4-5min domnade man bort och det blev varmt och skönt :P När jag skulle sätta mig upp igen så kändes det råskumt för huden hade som fastnat i taggarna så det gick segt. Och prickarna man hade sen! Haha knappast vackert. Men skulle tydligen va bra för massor av saker. Kändes som en rejäl solbränna i typ 20min men sen började det försvinna. Kom iaf i säng halv fyra och började jobba åtta. Men gick bara fint att jobba. Vart värre när jag kom hem, men lagade middag och samlade krafter till en sväng till stallet och en ridtur. Gick ba fint :) Har varit ut på pengsjön och metat nu ikväll men fick ingen fisk men Camilla fick 5 ätbara abborrar som dom sparade och ska röka. Mumma! Något mer som är mumsigt är min vääldigt stora polkagrisklubba jag fick av storebror som han köpte i Gränna :D Men nu ska jag äntligen sova! Fullt upp imorgon också!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-17 12:35:59

Kul att hitta till din blogg Lisa.. :)



Tack för dom dagarna vi jobbade tillsammmans :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-07-17 15:30:35

Nämen hej :D

Tack desamma, det va rikigt kul!

Nu har jag din blogg bokmärkt också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela