I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-07-14 17:37:57 i Vardag

Gick bara bra på jobbet idag och lillebror va snäll och lagade middagen nästan helt själv :) Har läst en tredjedel av The Host nu och den är fängslande nånting! Men har hunnit med att kika igenom de kommande tävlingarna också och tänkte skriva upp vilka jag ska på. Som ni förmodligen förstått så ska jag åka ner till Övik i helgen. Lorden ska hoppa 1m (med mig) och 1,20m (med Carro) på lördag. Och på söndag blir det 1m och 1,10m (med mig). Är riktigt häftigt att se Lorden hoppa från marken. Jag får en helt annan känsla! Fast jag blir helt sjukt nervös, mkt värre än att själv rida. Nästa tävling efter det är hos URF 8-9/8, sen är det hemmaplan (VRF) 21-23/8, sen SURF 5-6/9. Sen har jag inte tänkt längre. Men känner mig riktigt taggad! :D

Han är också taggad! ---> 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela