I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-07-29 17:46:13 i Vardag

Jobbar natt i veckan och tycker det är riktigt skönt. Även fast jag måste sova en 3-4h när jag kommit hem så känns det som jag har hela dagen fri. Har tagit en riktigt lång promenad idag med min älskade ipod. Två timmar va jag ute i solen och vandrade. Mötte Vicce, Jonas, Frida och en till som jag inte känner på Vegas skolgård. Vicce undrade varför jag inte sprang istället.. Knappast att jag pallar springa när det är såhär varmt och skönt ute! :D Perfekt promenadväder äre! Har också hunnit tapetsera klart hallen med mamma så snart kanske jag kan se lägenheten som färdig. Men inte riktigt än. Badrumsskåpet ska upp, och hallspegeln, och massa krokar och tre hyllor. Sen så! Men förvänta er inga kort förrän om tidigast 2 veckor :P Än så länge får ni nöja er med en jättehäftig film jag hittade på youtube. Clark Little heter han och jobbar med att fotografera vågor. Låter kanske inte så häftigt men se filmen så fattar ni nog.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela