I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-07-13 18:13:57 i Vardag

Har tagit det ganska lugnt idag. Varit mycket spring i helgen och kände mig lite sliten så kändes skönt att få dra sig hemma i soffan hela förmiddagen Enda riktiga anstängningen var hoppträningen för Eva. Gick jättebra och vi hoppade en bana på 110 utan problem :) Ska bli toppen att åka till Övik! Blev så taggad att jag drog fram sadeltvålen och började smörja upp vardagslädret när jag precis hade tänkt åka hem. Haha, det var till och med roligt! Lagar middag nu, hungrig som en varg :) Blir en lugn kväll också med Erika och en film - härligt. Nu ska jag inte tråka ut er mer. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela