I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2009-07-24 16:27:12 i Vardag

Nu har jag börjat sova i lägenheten :D Sov där inatt och det va helt galet kul att äntligen ha det hyffsat färdigt. Fast trots det så är jag hos föräldrarna nu. Har ännu inte mer än lite flingor och hårdbröd hemma och det lyckas jag knappast få ihop en bra middag av. Jag är ju inte direkt duktig på att laga mat och kommer typ inte på något även här där det finns allt ett skafferi och kyl borde innehålla. Man kan dra slutsatsen att jag kommer att få näringsbrist och halft om halft avlida mina första månader med endast min egna matlagning att lita på. Tur som jag vet inte vad att det finns kokböcker iaf! Någon gång lär jag ju lära mig :P Sitter precis och funderar vad jag ska laga nu till middag... Kommer inte på någonting än men tänkte gå och kika om det är ngt som lockar i frysen. Hoppas på att min ipod hinner bli laddad innan det bär av till stallet. Och helst får det sluta regna också!

På måndag ska vi tapetsera klart i hallen. Och badrumsskåpet ska upp. Och hallspegeln och krokar. Sen äre helt klart vad jag kan komma på nu :D Har bara kläderna och datorn kvar här i huset, snart inte ens det! Bilder kommer någon gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela