I startblocket till livet

Tränings & tävlingsmötet

Publicerad 2009-01-14 19:55:22 i Vardag

Gick väldigt snabbt! Vart nog bara 1h effektiv tid. Det var iaf väldigt inspirerande - på vissa punkter. Jag är sugen på att fixa egna tävlingar, träna, åka låångt med Carro till tävlingar osv.. :D :D Jag vill börja hoppa nu! Håller tummarna för imorgon kan jag lova!

 Men jag är inte direkt peppad på att vara med i US, spec inte som ordförande.. För jag kommer inte få ett skit för det.. Det räknas ingenting någonstans. PLUS att vi inte kommer att få ha våra blåbärshoppningar själva längre, för det är de som drar in mest pengar.. Så nu ska klubben anordna dom. Vad sjutton ska vi göra då? Det är ju dom vi jobbat hårdast med och verkligen fått populära! Vi har över 100starter/tävling oftast nu. Verkligen skit... Det enda jag ser som något bra att göra nu är att fixa upp klubbhuset (gamla kontoret menar jag då) men med vilka pengar om vi inte kan ha alla blåbärshoppningar vi tänkt?! Lingondressyrerna tjänar vi mindre på och har betydligt mindre starter. Aktiviteterna går i bästa fall plusminus noll. Äsch, får se när det väl blir något möte hur vi ska göra?! Årsmöte borde vi ju ha snart också, men inte hört något om det än. Får väl se när det blir...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-15 15:35:15

Det är sämst att vi inte får ha kvar alla våra tävlingar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela