I startblocket till livet

Tagga imorgon!

Publicerad 2009-01-17 22:29:07 i Vardag

Hittat snowboardskor nu, ett par i stl 36 som knölar mina tår liite för mycket och ett par i stl 41(!!). Med två tjocka tjocksockar så sitter dom finemang! ;D Spände fast mig i brädan i hallen och ja, det kändes helt sjukt att sitta fast så. Att jag gjorde det ofta för några år sen känns skumt för jag har ingen känsla för det i huvudet, (kan vara för att det är så länge sen jag åkte på min bräda att mina egna skor är sålda..) men det sitter förhoppningsvis lite i ryggmärgen så att jag inte kraschar alltför mycket. Är mest nervös för att åka lift, det hade jag småsvårt med även när jag åkte som mest :P

Men tar med skidorna för säkerhets skull. De vet jag att jag klarar av ;)
Updates kommer efter imorgon!!!

Kommentarer

Postat av: Jorunnn

Publicerad 2009-01-17 22:37:54

Haha, stl 36.. illa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela