I startblocket till livet

Smaaart Lisa

Publicerad 2009-01-11 18:58:29 i Vardag

Frågade Jorunn nyss om hur min blogg ser ut för henne. Hon sa att den är röd och vit - så som jag vill! Men själv så såg den fortfarande orange ut som innan. Kommer då på den briljanta idén att det kanske är min dator som sparat min bloggs utseende för att det ska gå snabbare att ladda sidan. Provade att rensa "känslig data", typ cookies och sånt, och se på tusan.. det fungerar! :)

Nu ska vi (jag och Jorunn alltså) strax ut på långpromenad med Diwa. Får se om det blir strandpromenad/nyby eller om vi går till och runt vby :) Anyhow så ska jag logga ut från datorn och leta fram några lagom varma kläder! Bara knappt en minusgrad ute nu, hoppas det inte blir plus så all snö smälter.. Men jag har mycket hellre någon få minus än 25-30 som det va tidigare i veckan. Det är sjukt kallt! Då fryser jag även om jag har min kanadagås... Som det är nu så trivs jag bra i peaken :) Den är lovely! Tack farmor <3

Åh, nu längtar jag ner till småland... Va alldeles för länge sen jag va ner och hälsade på! Måste finna tid till det i sommar. Saknar farmor och farfar och det va galet länge sen jag träffade Nadja och badade i våran å. Härliga minnen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela