I startblocket till livet

Önskelista

Publicerad 2009-01-13 11:53:34 i Vardag

Idag är en frusen dag. Det är två plus ute men jag fryser som attan trots tjock tröja och långkallingar. Blir lagom om jag har min vinterjacka inne, då får jag iaf ha blodet kvar i fingrarna. Konstigt hur min kropp inte kan producera värme åt mig! Alla andra lyckas ju, barnen på förskolan sitter i linnen och kjol och är varma. Jag tänker börja på en önskelista för livet.

  • En karl som kan värma mig när jag fryser.

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2009-01-13 18:30:28

Hm, ont om karlar här men jag har en riktigt varm och mysig katt plus lite filtar om du vill se en film någon kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela