I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-01-28 12:12:56 i Vardag

Jag hoppas på eftermiddagsjobb imorgon, det vore så himla skönt att få sova ut hur länge jag vill! Imorgon är Moas dag i stallet också så dit ska jag inte heller. Så blir en helt ledig fm, möjligvis att jag städar mitt rum - det är behövligt... Ska ta ut mina löparskor på en runda också, bränna lite fett. ;D Och sen backen på kvällen, ska kolla om Malin vill med dit om hon inte jobbar eller har annat för sig. Nu har mitt blåmärke nästan försvunnit, vet inte om jag skrivit det men hade ett långt blåmäke från insida knäet och tvärs ner över vaden och det slutade framsida vrist. Mycket klädsamt *NOT* men nu är det iaf borta så nu kan jag rida som vanligt och är redo för nya äventyr på brädan. Tycker jag har blivit mkt duktigare väldigt snabbt!

Förlåt mig ty jag har syndat, chipspåsen öppnades igår. Men jag ska bättra mig! Idag ska jag låta den förbi i skafferiet. Och har bestämt mig för att inte köpa en zip till kaffe/chokladautomaten här i lärarrummet, iaf inte idag!

För övrigt går den här dagen väldigt bra, har åkt skidor på fm med förskolan och har rast nu. Slutar 16.45 och ska ta en långpromenad med häst och ipod ikväll. Det finns bara en sak som saknas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela