I startblocket till livet

Ny dag, nytt blogginlägg

Publicerad 2009-01-14 11:50:17 i Vardag

Längtar efter morgondagens lediga förmiddag. Ska sova tills jag vaknar och sen äta frukost i minst en kvart. Funderar på om jag håller på att bli sjuk - eftersom jag fortfarande är så frusen och rätt sliten.. Har jobbat mkt nu i veckan och har även en heldag på fredag. Vad jag vet nu iaf har jag bara långdag på måndag nästa vecka, sen bara em eller fm.

Nu när jag bestämt mig för vad jag vill plugga så vill jag börja på direkten! Blir ändå skönt att plugga på distans, då kan jag vikariera på vegaskolan lite nu och då och slipper pendla varje dag (tjänar pengar och sparar pengar). Då kan jag ha kvar Lorden nå år till! :)

Imorgon öppnar anmälningen till högskoleprovet, det ska jag komma ihåg! :) Satsar på 1,5 den här gången, men får se hur det blir. Känns inte omöjligt.

Känner mig verkligen sjuk nu.. Men har tagit alvedon och tänker härda ut dagen. Kanske sjukanmäler mig tills imorgon om det inte vänder och blir bättre ikväll..

Kanske borde börja på en bok, en roman. Tycker det är så roligt att skriva :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 21:29:39

Skriv den första boken med smilys efter vissa meningar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela