I startblocket till livet

Nöjd!

Publicerad 2009-01-13 21:35:18 i Vardag

Första löprundan, min nya mössa var great! Det blir fler... Nu ska konditionen upp! :D

Lorden fick vila idag. Var väldigt länge sen han hade en dag som va helt vila.. Det förtjänar han :) Och med allt jippo med rymmarhästarna som kom och hälsade på dom idag. Jisses, TUR att Erika var nere hos Nillan i hagen och kunde fånga dom innan våra hästar bröt sig ut, de blev tydligen väldigt uppjagade av besöket.. :/

Imorgon är tränings/tävlingsmötet, vilken tur jag har som har Moa :) Hon ska promenera med Lorden, så jag kommer inte vara alls i stallet. Känns fortfarande konstigt mina "lediga" dagar men jag vänjer mig kanske så småningom. Sen på torsdag kommer Maria, jag hoppas av hela mitt hjärta att hon har ett svar efter att ha sett Lorden både före och efter lite tömkörning. Egentligen så vore ju ett ridpass bäst men det hinns inte med...

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-01-31 12:25:58

hej Lisa, jättesmart med Skylords egen blogg :D !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela