I startblocket till livet

Barn har så många konstiga idéer!

Publicerad 2009-01-08 16:17:55 i Vardag

"Min pappa har en råtta i armen. Man ser den röra sig när han böjer på armen" (muskler)

Har inte riktigt fattat att det är 2009 än... Tiden går för fort! Jag borde avlägga nyårslöften, och jag vet vilka :P Starta om på nytt och bygga upp ett liv jag trivs med, ta tag i saker helt enkelt! Men då kommer ju den eviga frågan om vad jag ska söka för utbildning till i höst - och vart.. Även om jag är rätt säker nu på vad som lockar :) Men känns konstigt att eventuellt plugga på distans när jag bor så nära, men då kommer jag ju ha tid att jobba mer vid sidan av, vilket är bra. Måste komma ihåg att anmäla mig till högskoleprovet nu i vår, missade höstens deadline klantigt nog, har jag tur så får jag 2,0 och kommer in på veterinär, man ska aldrig överge sina drömmar!

Tror att jag ska in till stan på lördag bara för att köpa pannkakor av Jorunn när hon jobbar :) Men känns väldigt onödigt att åka till stan bara för pannkakor. Behöver fler saker som jag "måste" göra i Umeå. Tips tack! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela