I startblocket till livet

Lovely life!

Publicerad 2009-01-17 16:24:40 i Vardag

Blev ingen hemmakväll igår. Gick till Malin och mötte även Joakim, Camilla och lilla Lance där. Åkte ut till Nynäs dit även Allar och Gert (Gürt? Dom är estländare, vet inte riktigt stavning :P) kom. Började med att prata massor och spela lite guitar hero. Sen for vi ut en sväng på isbanan på sjön med skoter och bil och lekte, sjukt roligt att köra skoter! :D Sen när vi kom tillbaka till huset satt vi och snackade i några timmar till om allt möjligt. Kan inte tänka mig en trevligare kväll!

Imorse var jag och kikade på lite av Erik Berggrens träningar, längtar tills jag får hoppa igen! Har smsat Maria och frågat om hon tror att löshoppning är okej, isf ska jag nog haka på Määttäs och göra det imorgon bitti :)

Ikväll blir det kanske en lugn kväll? Men kanske blir stan och hälsa på Carro, Marklund och resten av volvogänget. :P Inte för att alla jobbar på volvo, men de får heta så ändå! Haha, de är härliga :)

Kanske ska till backen imorgon med Malin och de jag var me igår? Hittade min gamla snowboard, men har inga skor, hittade mina pjäxor, men skidorna har blivit för korta :P Så vet inte riktigt vad jag isf ska åka med, men det löser sig alltid. Haha, jag använder nog den avslutningen rätt ofta!

Men det löser sig alltid! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela