I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2009-01-31 14:35:59 i Vardag

Två dagar sen jag bloggade senast, men känns snarare som en vecka. Så sjukt mkt har hunnit hända... Orkar inte berätta allt. Men iaf så blev det backen i torsdags kväll med Malin och M :) Det va lika kul som alltid! Sen igår så jobbade jag morgon/fm. Sen red jag ut med Erika och sen hem och snabbt göra mig iordning för våran tjejkväll. Sanna hade fått magsjuka (troligtvis) så det va bara jag, erika och carro kvar. Men vi åkte till stan och åt tacobuffé på Balder, mums! Sen gick vi till sf för att se någon film men kunde inte bestämma oss för vilken så vi åkte och bowlade istället. Vann varsin serie passande nog! Sen åkte vi till pipes och dit kom även nå killar efter ett tag, ids inte skriva namn. Riktigt kul iaf :) Promenaden "hemmåt" var mindre lyckad. Varken vill eller orkar skriva/prata om det, men det är anmält iaf. (oroa er inte för mig, jag mår bra) Kan inte fatta vilka idioter det finns... Usch... Är fortfarande chockad. Men ska försöka hålla mig sysselsatt ikväll, det känns bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela