I startblocket till livet

Kvällsåkning

Publicerad 2009-01-22 21:31:27 i Vardag

O m g ! Det va sjukt kul! Några plus så jag frös inte direkt, kunde åka med jackan halvöppen. Backen va jättebra, inte isig men det va lite drivigt eller vad det nu heter. Man fick upp en himla fart! Lite för fort kanske :P Men ramlade inget i backen :) Det va värre i liften, det är sjukt svårt att åka lift, speciellt knapplift, ujujuj! Haha! Men bara jag har någon att åka med så går det finemang.

Det var väldigt få där, grymt härligt att slippa köa. Man hann precis spänna upp sig så va man först! :D Är glad såhär i efterhand att jag köpte säsongskort, för jag ska dit fler kvällar. Många kvällar :) Och dagar. Nu ska jag bli duktig på riktigt, haha! Får se om det blir en tripp i helgen, beror inte på mig :)

Tur att jag hade lillebror med mig, han är en ängel :) Märkte att mina nya skor va för små för bindningarna. Satt inte fast alls. Så vi gick till baksidan, nere vid uthyrningen, och fick skruva om lite. Sen kunde jag åka. Men måste flytta fram bakstödet också (det har säkert något fancy name) så att främre remmen inte kan halka framför tårna. Men det blir någon annan dag! Nu måste jag snart sova typ.. Börjar 06.15 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela