I startblocket till livet

Jag avskyr måndagar...

Publicerad 2009-01-19 12:23:17 i Vardag

...och har en riktigt dålig dag idag :( Mår inte alls bra, hostar och har ont i magen. Ipren hjälper inte denna månad, why?! Så jag gick hem från jobbet, sitter med duntäcke och vetevärmepåse och tycker synd om mig själv.

Jag vill till alpinshopen eller varsomhelst och leta snowboardskor NU. Det var ingen hit att ha tre-fyra stl för stora. Fötterna satt inte direkt fast i skorna så fick spänna åt bindningarna för kung och fosterland - det gjorde ont. Men va sjukt roligt! :D Ramlade ingen gång och kom ihåg hur man svängde ganska så snabbt. Första åket va rätt läskigt :P Men fjärde kändes toppen! Ska åka igen när jag fått/köpt/bytt till mig egna skor. Provade mina gamla älskade slalompjäxor men de va för små så dom ska säljas :( Får låna mammas pjäxor i framtiden om jag vill åka skidor ngn gång. Men bräda va roligare så hoppar över till det nu när jag ändå inte har någonting som passar! Mer utmaning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela