I startblocket till livet

Ingen sovmorgon

Publicerad 2009-01-29 13:06:46 i Vardag

Icket fick jag sova ut idag heller. Blev att jobba på Månen istället, men känns bra för det är där jag ska vara imorron också :) Ska med Malin till backen sen ikväll, hon tar nog skidorna men jag tar brädan och övar vidare, blir bara mer och mer stabil! Men får se hur länge vi kommer vara där, beror på liftkön och hur backen känns.. Tur jag hittat Malin :)

Kliva upp 05.30 imorgon blir roligt. Jobba jobba jobba. Varje fredag från och med nu börjar jag 06.15! Och imorgonkväll ska vi ha en till girls night, förra gången blev succé ;D Jag ska inte vara trött. Sovmorgon huuur länge jag vill på lördag iaf! Har helt tomt hela dagen så frågan är ju om jag alls tänker kliva upp? :P Lär bli rastlös i längden men några timmar extra kommer jag nog ligga där, hehu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela