I startblocket till livet

Hej förkylning!

Publicerad 2009-01-16 11:30:33 i Vardag

Nu var det min tur att bli förkyld på riktigt. Så nu är det halstabletter och blodapelsiner som gäller för min del! Blivit frälst av blodapelsiner typ :P Va erika som hade med sig till stallet en gång och jag fick smaka. Sjukt mycket godare än vanliga apelsiner :)

-29,3 var det ute imorse när jag gick till jobbet. Då börjar mina täckbyxor prassla, dom stelnar typ, haha, den absoluta nollpunkten för dom är nog vid -40 bara :P Ska till stallet sen efter middagen och blir bara en promenad idag. Känns inte schysst att arbeta honom andfådd när det är så kallt. Jag lär frysa halft ihjäl ändå. (vars är min varma karl måntro?)

Marias besök gick bra igår och jag ska fortsätta som jag gör i stort sett :) Men korta ner ridpassen till ca 30min.

Ikväll ska vi hyra film, ingen aning om vilken, och dricka te och äta kex som förr i världen. Förutom att jag föredrar brieost/mögelost framför marmelad. Haha, ett säkert ålderstecken! :P Men så har jag ju börjat dricka kaffe också. Men inte idag, känns som det skulle riva sönder min hals.. Lunchen gick inte bra heller :/ Blir nog bara nyponsoppa till middag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela