I startblocket till livet

Färdigfirat för nu

Publicerad 2009-01-10 15:33:07 i Vardag

Nu är både Olle och Per grattade ordentligt :) Var riktigt god mat på Marias restaurang och festen efteråt va härlig. Mycket folk och glada miner :) Några av oss åkte in till stan klockan... elva? Ringde Carro som var hos Marklund så vi va förbi där en stund och sen drog vi på Yunkyard ett tag. Sov i stan och fick skjuts hem vid tolv. Det va skönt att slippa behöva åka buss, gillar inte buss så värst.. Men de funkar om man måste.

Ikväll ska jag ta det lugnt och vara i stallet med Erika, Lordens skötare har honom idag så egentligen behöver jag inte dit alls men känner för en helkväll med massa prat, skvaller och lädersmörj! Snart dags att plocka fram all utrustning igen nu när Lorden är på g. Kommer inte ihåg vad jag har i tävlingsskåpet längre, det enda som syns när man öppnar dörren är ett antal träns :P Det måste rensas! Måste smörja sadeln också, det va sjukt länge sen sist.. *skäms* Ska nog smörja min tömkgjord också nu när den börjat användas.

Helt galet vad jag är taggad på livet just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela