I startblocket till livet

Ännu en smart kommentar!

Publicerad 2009-01-09 11:55:57 i Vardag

- Hur är det med dig idag?
- Sliten..
- Va?! Är det någon som dragit i han?! (ungen)

Idag ska både Olle och Per firas! Det blir först middag på marias (längtar, är grymt sugen på god mat!) och sen blir det fest och allmännt flams och trams som vanligt. Haha, jag skulle inte byta bort våra fester och mina vänner mot någonting, de är bäst! :) Är småstressad över att jag har tömkörningsträning för Kerstin idag innan middagen. Blir tajt att hinna... och kan inte köra med vanliga bilen. Den har vi tydligen lånat ut så blir att ta V40n och jag är rätt nervös kan jag säga :P Är så mkt enklare att dra släp med automat. Eller om min lillskrutt haft en dragkrok iaf, honom känner jag ju bra, han hade inte svikit mig :P Men det ska nog gå bra! Men är så dumt att jag sitter på jobbet och har rast nu när jag så mkt hellre skulle vilja sluta en halvtimme tidigare och slippa stressa lika mycket. Men jag är ju ett proffs på att använda varje minut två gånger för att hinna med mitt liv så de blir en awesome kväll. Vänta och se bara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela