I startblocket till livet

Wonderful day

Publicerad 2009-02-11 12:40:05 i Vardag

Solen skiner och jag har varit ledig nu hela förmiddagen. Småtrist att det var -25... Så jag tog en långpromenad med Lorden bara, men höll på att frysa ihjäl ändå. Men nu är det varmare ute, kanske -15 :) Ska gå till jobbet på en stund. Vi ska fira alla hjärtans dag idag, äta rulltårtorna som jag bakade igår. Och jag vet att det inte är förrän på lördag men det är idag som det är flest barn som har möjlighet att vara med, så då blir det idag istället för oss! ;D Lär förmodligen inte bli så mkt på lördag för mig ändå.. Men ska läsa ngn bra bok först innan jag pallrar mig iväg, kanske den jag fick i julklapp. Eller öva mer på hard på gh3. Ja carro, nästa gång ska det fajtas ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela