I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-02-08 17:47:15 i Vardag

Och det snöar fortfarande.. Ända sen i torsdags! Helt sjukt vad mkt snö det kommit. Har skottat mängder! Men hoppas på att det blir uppehåll imorgon iaf när jag ska ut och rida igen. Va inge vidare mysigt idag, bara kallt och blött. Men Lord va duktig ändå :)

Vaknade inte förrän halv tio idag, och fick lagom fem minuter senare ett sms från Erika, hon hade glömt sina ridstövlar i stallet. Så jag fixade ihop varm choklad och mackor och åkte till stan och lämnade över dom. Stannade och kollade då såklart, gick bra för Vännäs. Erika kom 5a i 110cm, grattis :D Sen åkte jag hem igen till stallet och nu är jag hemma hemma. Ikväll ska jag göra ingenting, eller kanske måste jag skotta lite mer... suck.. men annars inget speciellt på gång :)

Jag fattar inte vad
som är problemet...

Kommentarer

Postat av: Gabban

Publicerad 2009-02-08 22:48:42

Vad var det för tävling i Umeå? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela