I startblocket till livet

Redan torsdag!

Publicerad 2009-02-05 21:51:46 i Vardag

Den här veckan går helt sjukt fort. Snart är det helg igen! Men har hunnit med mycket, utom att städa mitt rum. Men har hunnit få, ha och nästan läka ut en rejäl förkylning, det måste räknas som något! :P Hade US möte nu ikväll och sa då att jag inte har tid att vara med nästa år, och kan jag inte göra mitt bästa så ids jag inte vara med alls... Ska ta tag i uppstallningsgruppen istället som jag fått "ansvar" över. Häftigt att de litar på mig med att vara det även om det inte är direkt stort :P Har redan skrivit en checklista som jag tror den kanske ska se ut och bett en från klubben om hjälp med att "rätta" den. Det blir nog jättebra! Men ska sova... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela