I startblocket till livet

Måndag 2/2 -09

Publicerad 2009-02-02 22:02:29 i Vardag

En rejäl sovmorgon idag. Eller snarare sovförmiddag, haha. Fast inte blev jag piggare av det :P Men jobbet gick riktigt bra! Såg att det är palt till lunch imorgon så gick och hoppades på att få förmiddagsjobb imorgon, och se på tusan, det fick jag! ;D Va ute 45 min och red nu i -15, det var kallt kan jag lova. Tappade känseln i mina lår och rumpan, det va en skum känsla, haha. Kommer upp mer på Lordens blogg om en stund :) Annars har jag inte gjort så mkt idag... Satt en till låt på GH3 medium på 100% ;) Boorde flytta till hard nu, men det är så svårt... Gillar att va bäst på medium istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela