I startblocket till livet

Ledig idag :D

Publicerad 2009-02-09 16:30:56 i Vardag

Och har det jättebra! Började med att sätta några fler 100% på guitarhero3, haha, ja, jag borde gå över till hard nu! Sen körde jag till stallet och fifflade runt ett tag innan jag va fördig för att hämta in Lorden. Han va som en kung idag, snacka om stolt pålle :P Red enkronas-spöland och han va superfin. Det va inte direkt bästa underlaget, smått tungt med all pudersnö, men helt sjukt vackert ute. Solen sken och det var INGEN som hade gått/ridit enkronas innan mig :) Det gör mig alltid glad att rida när Lorden är pigg och lydig. Mkt roligare att komma tillbaka helt slut i hela kroppen än att komma tillbaka och känna att jag kunde ha ridit bättre.

 

Efter nio (eller när hon nu slutar?) någon gång blir det långpromenad med Jorunn :) Det är kvällens höjdpunkt!

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2009-02-09 20:35:40

Om du tycker GH3 är för enkelt så får du komma förbi och testa trummorna i GH4 någon dag, då ska du få se på utmaning ;)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-11 12:22:48

Fast på hard är det en riktig utmaning fortfarande :P Har börjat flytta över mig nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela