I startblocket till livet

House of Metal!!

Publicerad 2009-02-28 17:59:35 i Vardag

En smått hektisk dag, fast jag har inte känns mig stressad eller så alls :) Vaknade vid nio och åkte till stallet ganska snabbt, en härlig ridtur senare for jag hem. Sen dusch och sen kom erika och hämtade upp mig :) Vi får in till stan, shoppade inte för så mkt pengar som jag hade fruktat (fyndade smycken som jag vet inte vad! :D ) och sen nu är vi hos seb. Här fixade jag iordning mig för ikväll och taggar om 6h! Opeth!!

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2009-03-02 21:01:37

Nej du det gick inte att maila dig, men om du har facebook så kan du ju lägga till mig där.



Josefin Pagard

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela