I startblocket till livet

Fredag den trettonde

Publicerad 2009-02-13 10:58:04 i Vardag

Förstår inte riktigt detta hyper över fredag den 13e. Men håller väl ändå tummarna för att min dag inte ska vara olycksdrabbad. Svårt att vara helt oberörd när man ständigt påminns om hur läskig idag är :P Men jag tror att det kan bli en bra dag ändå, haha. Slutar iaf tre och tänkte fara ut på en joggingtur för att rensa huvudet lite, det är lätt den bästa metoden! Men kom på att min ipod har slut på batteri :( Blä nu blev jag opeppad, men nog måste jag väl kunna springa utan musik också?! Jag hoppas då på det! Har inte bestämt ngt om ikväll än, men möjligheter finns. Men det skulle kanske vara skönt att stanna hemma och somna vid elva. Eller att jag vars jag än är åker hem tidigt och lägger mig vid elva. Bara för att det är helg så MÅSTE man ju inte va uppe till två tre, så det så! Hursom så blir det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela