I startblocket till livet

Aaj!

Publicerad 2009-02-25 12:35:30 i Vardag

Idag är inte träningsvärken nådig ^^ Hela benen och rumpan, och halva ryggen? Eller om det är en sträckning :P Men jag trodde inte annat heller efter 1½h innebandy med otränad kropp. Jisses så kul det va! :D Och ska få fortsätta använda lillebrors gamla klubba då han lix har en annan han spelar med så jag slipper köpa en. Puh, men på tal om köpa så kommer lönen snart!

Har varit i stallet nu på fm, galet fint väder ute! Och varmt och skönt :) Red till Spöland och tog enkronas tillbaka mot vby. Men tro min otur när jag möter inte mindre än tre (3!) älgar. En fullvuxen hona med två lite mindre, som ändå såg större ut än Lorden allihop :P Han blev sär och det gick inte någonting... Så efter typ 10 min så hoppade jag av och fick leda honom resten av vägen hem.. I djupsnö... Med min träningsvärk... Där försvann det goda humöret, han som varit så duktig hela vägen dittills. Det är säkert bara för att jag sa igår på innebandyn att det är mkt mer älg än man tror i det området (på tal om han som va ruggigt nära en i lördags med sin bil). Men nu när jag hunnit vila upp mig lite igen så är humöret tillbaka :) Strax jobbet!

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2009-02-26 18:44:42

Vilka är det du spelar innebandy med? Om du vill spela mer så är du välkommen till Lilja på lördagar vid 17, vi är ett ganska stort gäng som brukar spela där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela