I startblocket till livet

Pengarna rullar.. som sig bör såhär innan jul!

Publicerad 2009-12-21 19:10:20 i Vardag

Men är inte bara julklappar jag har på listan just nu. Måste in till stan och köpa en ny garderob imorgon då gamlingen som följde med lägenheten har gett upp och rasat samman. Känns ändå kul för jag har passat på att möblera om och sovrummet känns mkt mkt större nu! Blir finemang! Fast vet inte om jag kommer rymma alla kläderna i garderoben jag kollat på på internet men jag tror ändå det är dags att skicka typ två banankartonger till myrorna nu. Jag har alldeles för mycket som jag inte använt sen jag flyttade hemifrån, eller ens ett år innan det. My new life begins! Eller kan kolla me kompisar om någon vill ha ngt, det är ju inge fel på kläderna, dom passar bara inte mig. Hm, ska nog börja rensa nu direkt. Har fått värsta städilet! Till och med dammsugaren har fått sig en tur runt lägenheten.

Ska väl åka till jobbet på 40min eller så och jobbar natt. Sen imorgon blir det full rulle med födelsedag (inte min) och en tripp till Umeå, lite tidigt julfirande och annat smått och gott. Jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela