I startblocket till livet

Paket till alla snälla!

Publicerad 2009-12-24 22:28:55 i Vardag

Mamma, pappa, bröder blev glada över sina paket :) Jag blev glad åt mina också så jag dubbar härmed denna jul till mycket lyckad! Jag är mätt till överhet och glad och vann i Chicago, har sovmorgon imorgon och ska dessutom rida hela helgen som det ser ut som. Najs! Nu ska jag och Simon se klart en Harry Potter och halvblodsprinsen som han fick i julklapp, inte sett den sen den kom på bio så den e bra. Imorgon ska jag ha mina nya tjocka mys-knästrumpor!

Återigen ... GOD JUL!

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2009-12-25 01:16:16

Hej, fortfarande intresserad av klänningen? isf kan du adda min msn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela