I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-12-07 21:11:10 i Vardag

Har varit på buggen i Vännäsby ikväll igen. Gick superbra tycker jag! Nu börjar jag nog räkna mig själv som kunnande snart. Haha. Men inte förrän jag varit på en äkta logdans ;) Får se när det blir. Men hörde det ska vara mysigt på västerslätt på söndagar med dans, nu när det är slut för i år här. Började tänka på hur allt varit om jag aldrig följt med den där första gången, det går inte riktigt.. Jag fastnade så hårt i sörjan ;) Nämen ska kolla med Micha om hon hakar på söndag. Vore kul se nå nytt!
Såg slutet på Ullared nu när jag kom hem, nå så fruktansvärt tragiskt. Mer kan jag inte skriva, jag tycker de orden förklarade ganska bra. Verkar inte börja nå roligt heller så ska nog sätta på en film. Känner inte riktigt för att sova än. Har inte hunnit se She's the man än, den verkar rätt rolig!

Annars har jag inte så mkt att skriva nu. Idag började inte så bra, jag har gått och irriterat mig på massa småsaker, men sen vände det och jag är glad som aldrig förr. Haha jo nog har jag varit glad förr också, det där va bara ett uttryck :P  Imorgon blir det skola, gymmet och sen LUSSEBULLSBAKNING!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela