I startblocket till livet

Livets första tentamen!

Publicerad 2009-12-15 12:37:35 i Vardag

För mig var det det idag. Jag va galet nervös och var rädd för att inte lyckas stänga av mobilen, inte hitta till skrivsalen, inte kunna någon fråga, skriva fel fast jag kan rätt, ja jag fruktade nog allt. Men gick med Micha dit så vi hittade utan problem, va inte alls så svårt som jag tänkt mig :P Sen var det bara att vänta tills klockan blev nio och tentan började. Första frågan kändes riktigt bra, men andra va helt ny, kommer inte ens ihåg att jag hört "kolligativa egenskaper" förut, så den gick nog inte riktigt lika bra.. Men jag räknade ihop vad jag tycker att jag borde få i poängväg och då va jag ruggigt hård mot mig själv (jag tycker såklart jag borde få fullt på allt egentligen!) och kom upp i 70% då så jag tycker nog jag känner mig rätt säker på att ha klarat det. Kanske fick jag mer poäng än jag ärligt trodde så vem vet. Kanske blir ett VG även fast jag va helt lost på en fråga. Men jag blir nöjd bara jag blir godkänd.
Har gett mig själv en pluggfri eftermiddag också, sitter på MB nu men ska ta nästa buss hem, vid ett går den. Så då ska jag göra ingenting hemma, eller typ julstäda lite kanske, men inget tråkigt :) Sen ikväll ska jag fara till Samuel och baka nå julgodis verkar det som? Kan bli gott!

I framtiden kommer jag nog inte va lika rädd för tentor, haha!

Btw så va Cicero jättesöt igår! :) Va för halt och hårt för att kunna rida ordentligt men han kändes jättefin i skritt och trav.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-12-15 21:12:31

hej.. rider du Cicero nu visst är han rolig?=)

Postat av: Jordan

Publicerad 2009-12-16 00:30:25

men nice att det kändes bra! :) Gick säkert bra med då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela