I startblocket till livet

Kanske borde man satsa på fitness?

Publicerad 2009-12-11 11:53:04 i Vardag

Känns som att allting våre enklare än att plugga till tentan på tisdag. Har redan varit inne på golfproffs men de är så mkt precision i det och jag tror inte jag ahr tålamod nog om jag ska vara ärlig så jag gav upp innan jag ens försökt :P Sen äre ju vinter nu också och då går det dåligt när hålen är fulla med snö! Var precis på IKSU och gymmade me Nils och de gick riktigt bra, förutom när jag kom å tänka på hur fånig jag måste ha sett ut. Men man är inte vacker när man gymmar, då ska man va svettig och trög. Nämen de blir nog fint imorron, och ännu bättre nästa vecka. Men nu ska jag strax ta bussen hem, eller om jag tar ett, men ska ut till Nugget och rida också. När mina armar känns normala igen.

Sen är det Idol ikväll! Hejja Erik!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela