I startblocket till livet

Haha stackars tjej

Publicerad 2009-12-12 17:44:11 i Vardag

Det verkar varit fler än jag och Samuel som la märke till Idol-Eriks pinsamma flickvän som aldrig fattade att hon borde kliva ner från scenen. Ett hyggligt bevis på det är väl att det numera finns en facebook-grupp som heter "Vi som skämdes för Idol-Eriks flickvän" som har över 2500 medlemmar redan. Men det är väl inte så lätt att fatta vad man ska göra i glädjeruset och av att helt plötsligt stå på scenen inför ett jublande globen. Men lite vett borde hon väl haft kvar? Eriks pappa stod då inte som ett fån på kanten efter han släppt honom :P

Va härligt att bubbla lite i poolen igår medan folk röstade för glatta livet för att deras favorit skulle vinna. Och snart säger dom att det ska komma snö och kyla! :D Inte för att de har ngt med varann att göra men ändå! Idag på jobbet åkte vi till Vännäs RFs julshow. Den va riktigt bra, men vart lite mkt dötid ibland. Drog ut på tiden så vi inte han se klart hela höjdhoppningen, vi va tvungna åka när dom var på 165cm (hörde av jublet att iaf en ryttare klarade det) men jag kan ju fråga Carro sen vem som vann och hur högt hon hoppade me Mindan :)

Hoppas maten är klar snart.. Sitter i stan hos mamma och pappa och är hungrig, men jag brukar inte ha 6h mellan mina måltider i vanliga fall så det är väl inte så förvånande. Faster och hennes man är här på besök under helgen och det är jättekul att träffa dom! Inte varje år jag gör det numera.. Håller jag på att bli gammal? Njaa, jag bestämmer mig för nej. Det känns bäst så. Jag längtar till på måndag! :) Men inte tisdag... vill inte ha tenta.. Och nu känner jag mig som en sur 4åring haha Men blir skönt när den är skriven och godkänd ;)

Samuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela